Van Veen Advocaten

Van Veen Advocaten wederom hoofdsponsor Rotary Dorpsgolf

Op zaterdag 7 september 2024 vindt de 11e editie van Rotary Dorpsgolf plaats. Dit jaarlijkse evenement is uitgegroeid tot een geweldige traditie in het dorp en trekt elk jaar meer deelnemers en toeschouwers. Traditioneel zijn de eerste afslag en de finish in de 'voortuin' van Kasteel De Schaffelaar. Het ruim vijf kilometer lange parcours heeft een uitdagende route door Barneveld, deels via straatjes waar de gemiddelde Barnevelder niet dagelijks komt. Uiteindelijk is een groot deel van de 27 holes weer in en rond het centrum te vinden.

Al tien jaar hoofdsponsor

Van Veen Advocaten is voor de tiende keer op rij hoofdsponsor van het evenement. "Wij steunen dit lokale evenement graag, om zo een bijdrage te leveren aan de onderlinge verbondenheid", aldus Bernhard Karens, partner van het Edese advocatenkantoor. "Daarbij komt dat we het initiatief Rotary Dorpsgolf van harte toejuichen; dit vanwege de ondersteuning die het evenement biedt aan goede doelen."

Nog slechts enkele flights en holes vrij

"Het is ook prachtig om te zien dat de middenstand, en met name de horeca, het evenement omarmt. We verwachten dat het centrum zal bruisen op 7 september", aldus Louis Rippen namens Rotary Dorpsgolf. "Veel deelnemers van vorige edities doen weer mee. Aanmelden voor deelname of holesponsoring kan nog, maar wacht daar niet te lang mee, want we zitten bijna vol!"